Jump to content
×
×
  • Create New...

Solid Snake - Unleashed


psynando
 Share

Recommended Posts

1250865097cover.jpg

 

 

Artist: Solid Snake

Title Of Album: Unleashed

Year Of Release: 19-08-2009

Label: Tribal Vision Records

Genre: Progressive trance (Psy-Prog)

Bitrate: VBRkbps / 44.1kHz / Joint-Stereo

Total Time: 79:09 min

 

Tracklist

 

 

01. Solid Snake - Intro 01:56

02. Solid Snake - Too Deep In Bleep 07:24

03. Solid Snake - Babylon 08:07

04. Solid Snake - Is It You Or Me? 09:58

05. Solid Snake - The Source 07:49

06. Solid Snake - Flum Drum 08:34

07. Solid Snake - Orkel Shnorkel 08:21

08. Solid Snake - Shadows (Part 1) 08:01

09. Solid Snake - Shadows (Part 2) 08:49

10. Solid Snake - Untamed 10:09

www.psyshop.com

 

Release Notes:

 

Solid Snake is a brand new project of Omar Chelly from Malmoe. No wonder if the name sounds familiar to you - Omar is one half of the legendary Swedish project Tegma, one of the leading acts on Scandinavian progressive trance scene. For the last decade he has toured the world many times over and released four full-length albums and more than sixty productions on various compilations and singles. During the last year Omar has been focusing on the Solid Snake album, bringing back an old school sound of progressive psytrance mixed with some fresh ideas. While working on the album, Omar retied the knots to an old friend, Anders Rosengren, whom he brought along as a co-pilot for the project. The result is 'Unleashed', a unique release which provides a wide variety of sounds, from dirty dub influenced tracks to heavy tribal stompers. Fans of the true Scando sound should not miss this one!

 

foginezb2cljwqxfull.jpg

Link to comment
Share on other sites

Muito bom este album :D

...porque as únicas pessoas autênticas, para mim, são as loucas, as que estão loucas por viver, loucas por falar, loucas por serem salvas, desejosas de tudo ao mesmo tempo, as que não bocejam nem dizem nenhum lugar-comum, mas ardem, ardem, ardem como fabulosas grinaldas amarelas de fogo-de-artifício a explodir, semelhantes a aranhas, através das estrelas, e no meio vê-se o clarão azul a estourar e toda a gente exclama Aaaah!

Jack Kerouac, Pela Estrada Fora

Kerouac, Ginsberg & friends 

Link to comment
Share on other sites

O que a mim me parece familiar e' o nome do projecto, Solid Snake from Metal Gear Solid. O nome nao importa muito, mas pronto. Obrigado.

ignorance is bliss. no wonder so many people are happy with Windows.

 

_myspace _

_chinese fur farms - "ah e tal assinem a petiçao mas nao vejam o video." - vejam mas e' o video, assinem a petiçao e boicotem peles de qualquer animal.

 

arch8015linux2.png

Link to comment
Share on other sites

O que a mim me parece familiar e' o nome do projecto, Solid Snake from Metal Gear Solid. O nome nao importa muito, mas pronto. Obrigado.

 

ahah pois era,também jogavas esse jogo????

 

grandes tempos que eu passei à frente da tv com a ps2 ligada nesse jogo,grande vício mesmo ;)

 

falando do album,não me pareceu aquele progressivo que eu gosto,assim mesmo bem produzido e viajante,mas depois de ler aqui os comments,vou ouvir com mais atenção.... B)

= Too Much Happiness Make Kids Paranoid =

Link to comment
Share on other sites

O que a mim me parece familiar e' o nome do projecto, Solid Snake from Metal Gear Solid. O nome nao importa muito, mas pronto. Obrigado.

 

ahah pois era,também jogavas esse jogo????

 

grandes tempos que eu passei à frente da tv com a ps2 ligada nesse jogo,grande vício mesmo ;)

 

falando do album,não me pareceu aquele progressivo que eu gosto,assim mesmo bem produzido e viajante,mas depois de ler aqui os comments,vou ouvir com mais atenção.... B)

:vampire: gande jogo! lol ando agora no 4 ( guns of the patriots! do melhor :bater:

Link to comment
Share on other sites

Agora em relaçao ao álbum,epa' achei que esta' com um nivel de produçao bastante bacano, soa bem, embora a mim me soe a progressivo mais minimalista. Visto tambem nao ser apreciador fervoroso da vertente musical, e do minimalismo na musica em geral, nao era daqueles albuns que fosse comprar como primeira opçao para satisfazer o gosto pessoal.

 

psyshop :blabla: ainda continua a meter demos de 30 segundos. @ saikosounds

ignorance is bliss. no wonder so many people are happy with Windows.

 

_myspace _

_chinese fur farms - "ah e tal assinem a petiçao mas nao vejam o video." - vejam mas e' o video, assinem a petiçao e boicotem peles de qualquer animal.

 

arch8015linux2.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

  • Member Statistics

    4,907
    Total Members
    517
    Most Online
    zZora
    Newest Member
    zZora
    Joined
  • Tell a friend

    Love ElastikTribe? Tell a friend!