Bekas Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 ANDY C FEAT. MC GQ + RONI SIZE FEAT. DYNAMITE MC QUINTA 24/04/08 // TEATRO SÁ DA BANDEIRA [PORTO] ( more info to come) @ ENERGETIC SYSTEM records @ MYSTICAL DREAMS PRODUCTIONS (dark partys) @ MOONBLAST PRODUCTIONS (psytrance partys) @ PLAY&PRAY (electro & dnb partys) @ DOUBLEFFECT (dj project: dnb/dubstep/reggae) next djset: BLISSFUL FESTIVAL / DEEP TRIP FESTIVAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huanita Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 xiiiiiiiiiiii, k line up a dada altura cansei-me de rony size, mas lá k tenho saudades de uma festa no hard club tenho... velhos tempos Nothing happens unless there is first a dREAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubadelic Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Roni Size e Andy C Old school stylin' ignorance is bliss. no wonder so many people are happy with Windows. _myspace _ _chinese fur farms - "ah e tal assinem a petiçao mas nao vejam o video." - vejam mas e' o video, assinem a petiçao e boicotem peles de qualquer animal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huanita Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Roni Size e Andy C Old school stylin' nem mais, é nestas alturas k só me dá vontade de voltar a casa..... Nothing happens unless there is first a dREAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekas Posted April 2, 2008 Author Share Posted April 2, 2008 Roni Size e Andy C Old school stylin' nem mais, é nestas alturas k só me dá vontade de voltar a casa..... tb tenho saudades hihiih mas o TSB tb bomba bues hiihhihi sigaaaaaaaaaaaa so peço um after no cha das eiras hihihih @ ENERGETIC SYSTEM records @ MYSTICAL DREAMS PRODUCTIONS (dark partys) @ MOONBLAST PRODUCTIONS (psytrance partys) @ PLAY&PRAY (electro & dnb partys) @ DOUBLEFFECT (dj project: dnb/dubstep/reggae) next djset: BLISSFUL FESTIVAL / DEEP TRIP FESTIVAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksun Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 xiiiiiiiiiiii, k line up a dada altura cansei-me de rony size, mas lá k tenho saudades de uma festa no hard club tenho... velhos tempos E´mesmo o sítio nocturno que tenho mais saudades desde sempre(concertos, festas, de tudo e mais alguma coisa..)! Até que gostava bastante de estar presente nesta para rever Roni Size e principalmente Andy C, mas calha no dia de Gui Boratto no Industria...por isso não me parece.... Some say the end is near.Some say we'll see Armageddon soon. I certainly hope we will.I sure could use a vacation from this............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huanita Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 xiiiiiiiiiiii, k line up a dada altura cansei-me de rony size, mas lá k tenho saudades de uma festa no hard club tenho... velhos tempos E´mesmo o sítio nocturno que tenho mais saudades desde sempre(concertos, festas, de tudo e mais alguma coisa..)! Até que gostava bastante de estar presente nesta para rever Roni Size e principalmente Andy C, mas calha no dia de Gui Boratto no Industria...por isso não me parece.... eu tb n trocava Nothing happens unless there is first a dREAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
stantans Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 calha no dia de Gui Boratto no Industria...por isso não me parece.... ora bem!! iluminações STROBES & PURPURINAS - catálogo por pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
21.12.12 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 tou la Link to comment Share on other sites More sharing options...
psy_Goblin Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 me to!!! :dancing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Any Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 pode ser k teja por estas bandas nesse fds prolongado fell da innocent beating and release ur repressive soul....!!!!!!dark fever night...mwuahahah RIBENTAAAAA!!! BEHAVE!BERAVER!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts