Jump to content
×
×
  • Create New...

Goasia - "from Other Spaces "


Cosmix*
 Share

Recommended Posts

OUT NOW

 

GOASIA - "From Other Spaces"

"

 

suncd09.jpg

 

01.Intro

02.Love & Piece

03.Space Travellers

04.From Other Spaces

05.Octagon

06.Liquid Soul

07.Taboo

08.Per Aspera Ad Astra

09.Sunrise

10.Pray For Rain

 

SAMPLES

 

Balint Tihamer is known as one of the new stars creating melodic Goa trance.

 

His style can be described as Goa trance with up to date production but with the complexity, melodies and spirituality of old-style Goa music. Music for DJ's that want to give the dancefloor a big smile! Most of the tracks are real tsunami's for the dancers, although Sunrise can be described as an epic Platipus-like trance anthem and Pray for Rain is an ambient beauty.

 

In the past Goasia released a split-album with Omegahertz on Unicorn and numerous ambient and Goa trance singles on various labels as Cosmicleaf (from which we licensed Pray For Rain), Kagdila, Usta and of course Suntrip Records, where he was featured on the classic 'Apsara' compilation. His sound seems to be very popular all over the world as he just returned from a tour in Japan and has gigs soon in Belgium and other places around Europe!

 

For all classic Goa trance lovers Don't miss this!

Link to comment
Share on other sites

hehe já faltou mais, aí está mais um bom album pela suntrip

I guess part of me or a part of who I am, a part of what I do

Is being a warrior - a reluctant warrior, a reluctant struggler

But... I do it because I'm committed to life

We can't avoid it, we can't run away from it

Because to do that is to be... cowardice-

To do that is to be subservient... to devils, subservient to

Evil and so that the only way to live on this planet

With any human dignity at the moment is to struggle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
antes de ouvir goasia não percebia toda a fascinação e misticismo frenetico emulsionado pelas pessoas que me diziam "it dI bomb"

claro que depois de ouvir encontro-me excepcionalmente no mesmo impasse perceptual

 

ou seja depois de ouvires tens a mesma opinião...é legitimo são gostos

 

talvez as pessoas que acham isto fascinante, tenham ouvido poucas releases de trance psicadelico nos ultimos 4/5 anos

e como ha pouco...

secalhar dai os amantes do estilo ficarem fascinados por este album de goasia...ha pouca oferta e o pouco que ha torna-se especial!

 

não sei se isto te ajudou a resolver o impasse perceptual...

 

 

eu até te compreendo perfeitamente...a mim tambem custa me entender como em 7 anos um estilo de musica regrediu a todos os niveis...

ao ponto de agora ser lançado uma coisa como deve ser como este album de goasia! e haver pessoas que não entendam isto e achem antigo etc...

 

mas isto são tudo pontos de vista...

Link to comment
Share on other sites

Épa uma pessoa para gostar de goa não depende apenas do gosto, tem de ser uma pessoa com um pensamento muito livre, uma pessoa que saiba pensar eu gosto e pronto, que saiba apreciar o que esta realidade tem para oferecer e não se limite por regras, grupos de pessoas que supostamente são bons e outros são maus, status social, tem ser uma pessoas que se esteja a lixar para isso tudo, que saiba que verdade muda vista de diferentes pontos de vista, não ter a mania que é assim porque alguém disse, estar sempre pronto para duvidar dela própria, ou então não.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uma bela produção sem dúvida apesar de estar à espera de um bocadinho mais.

Grande ligação das músicas e grande continuidade de ritmo. As melhores para mim são a 3, 5 , 7 e 8.

Cada vez tão mais senhores resumindo. Agora é só trazê-los cá para a apresentação do álbum. :wub::rolleyes:

 

 

Goaforever

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

  • Member Statistics

    4,907
    Total Members
    402
    Most Online
    zZora
    Newest Member
    zZora
    Joined
  • Tell a friend

    Love ElastikTribe? Tell a friend!